به سادگی یه نودل...

چقدر خام بودم....!

به سادگی یه نودل...

چقدر خام بودم....!

اه...



اینی ک من دارم میکشم،درد بی توبودن نیست… تاوان با تو بودنه…


خیال کردی وقتی همراه دیگری از کنارم میگذری دنیا به آخر میرسد…؟ دنیایت من بودم که به آخر رسیدم… تو اکنون هیچ نیستی…


لاک غلط گیر برمیدارم و “تو”را از تمام خاطراتم پاک میکنم “تـــــــــو” غلط اضافی زندگیم بودی


گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی فقط بخاطر خطای دیدم بود… می دونی که، من “استیگماتم”


سردخواهد شدروزهایت بی آغوش من… برتن کن دروغ های را ک بافتی…


یک خط داشت، اما هفت خط بود…. به همین سادگی!!!



باید قاب بگیرم حرفهایت را… همه “عکس” شدند…! 



نمى دانم!
سیگار مى کشم یا حسرت نبودنت را!؟
ریه هایم را پر از دود مى کنم یا پر از آه رفتنت؟!
نمى دانم تو را دود مى کنم یا خاطراتت را؟!
اصلأ چه فرقى مى کند؟!
تو رفته اى و من سیگار و حسرت و آه را با هم مى کشم…


خدارو شکر..دیگه هیچوقت گرسنه نمیشم..به یمن وجودت هر روز غصه میخورم..!


زن ظریفه..نه ضعیفه..! ضعیف اون پسریه که نمیتونه یه ساعت چشم ودلش رو نگه داره…



گمشده این نسل اعتماداست نه اعتقاد. افسوس ک نه بر اعتمادها اعتقاداست، ونه بر اعتقادهااعتماد…..


خداحافظ تابستان
یادت باشد
 روزهای گرمت به سردی گذشت…!



خوابید…
 بدون “شب بخیر”
 شاید میدانست
 بی او
 هیچ ساعتی
 از زندگی ام
 بخیر نیست…



به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد،اما هر وقت تنم به جماعت بینا خورد گفتند:مگر کوری؟
روزگارت بی نیاز باد ازاین جماعت بینا

 

یادت بماند
سرم را شاید دیگران در نبودنت گرم کنند
اما{دلم}را هرگز….


تو شبهام بعد تو قطعأ نه ماهى هست نه مهتابى/
همش به فکر اینم تو؛ تو آغوش کى میخوابى/؟
از بس چشماى تو چرخید من از چشم تو افتادم/
مقصر من بودم
آره
زیاد بال و پرت دادم..


حــــــــرف دلــــــــم رو به هرکسی زدم،
دلــــــــش رو زدم. . .!


هر چه “بادا باد”
تاس دل میریزم؛
یا “بر باد” میروم.!
یا “از یاد”!


حرف توکه میشود…
من…
چقدرناشیانه ادعای بی تفاوتی میکنم!



در میان مردم عقرب صفت زندکی با مار هم یک ارزوست


ما همیشه با گرگ ها گشتیم،با شیرها نعره کشیدیم،با ببرها خوردیم و شب را در بیابان در کنارکفتارها خوابیدیم وعاقبت خودشکار خرگوش ها شدیم!!


لعنت به کسی که خود عوضیش بغل یکی دیگه هست..ولی یاد کثیفش پیش منه…


زانوهایم رادرآغوش کشیده بودم،وقتی که تو…
براى آغوش دیگرى زانوزده بودی!


یک نخ سیگار و هزار زخم..
ومن همچنان سردرگمم
که بر کدام زخم مرهمش کنم..


چه روزهایی رو تو نبودنت با سیگارم سر کردم…
بلاخره برگشتی و بعده این همه وقت اولین حرفی که زدی این بود:”اه چقدر سرفه میکنی اعصابم خورد شد…”



آهای آقاپسر!!!
وقتی یه دختربهت گفت
دوست دارم..
سریع جوابش نکن،
اینوبدون که اون دختر برای شکوندن غرورش مقابل تو
بارها درون خودش شکسته!!


بگذارتامیتوانم
 بگویم”دوستت دارم”..
 که وقتی توبری
 من میمانم وخاطر تو! .

این جماعت میگفتند، اشکهایت را خرجش نکن… راست میگفتند… بی من… تو… مفت هم نمی ارزی…


کاش از همون اول میدونستم، “دوست دارم” تکه کلام توست 


انسان ها عموما” ۲ دسته اند،
 تو و بقیه…



این روزهایم به تظاهرمیگذرد… تظاهر به بیتفاوتى..تظاهر به بیخیالى…به شادى,به اینکه دیگرهیچ چیزمهم نیست…اما…چه سخت میکاهد از جانم این
نمایش!!

آدما مترسک نیستن که وقتی واسه کلاغای دلتون تکراری شدن اونارو با یکی دیگه عوض کنید،
(حواستون باشه خودتون باشید قبل اینکه واسه دیگران مترسک بشید)


بازهم خیال تومرابرداشت…..
کجامیبردنمیدانم


اشکی که بی دلیل بیاد،، اشک دلتنگی نیست… اشک بی کسیست…


ما نسل بوسه های خیابانی هستیم. نسل خوابیدن با اس ام اس. نسل درددل با غریبه های مجازی. نسل جمله های کوروش و دکتر شریعتی. نسل کادوهای
یواشکی. نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس… نسل سوخته. نسل من… نسل تو… یادمان باشد هنگامی که دوباره به جهنم رفتیم بین عذاب هایمان مدام
بگوییم یادش بخیر… دنیای ما همین طور بود

 

سلامتی رفیقی که تو رسم رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تارفیقش کم نیاره. سلامتی اونایی ک تو اوج سختی بجای این ک ترکمون کنه،درکمون کرد.


وقتی با دوستانت دعوا میکنی تازه میفهمی آنها چقدر از اسرارت با خبرند!


چه رسم جالبیست!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت,
صداقتت را میگذارند پای سادگی ات,
سکوتت را میگذارند پای نفهمیدن ات,
نگرانی ات را میگذارند پای
تهایی ات
و وفاداری ات را میگذارند پای بی کسی ات و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی,بی کسی و محتاج


یادت هست…؟
روزى پرسیدى این جاده کجا میرود…?
و من سکوت کردم…
دیدى…جاده جایى نرفت…!
اون که رفت,تو بودى….تو!!!


زیباترین نگاه را در چشمان کسى دیدم که هرگز مرا ندید



امان از وقتی که بعضیا نه عقل کافی واسه حرف زدن دارن و نه شعور کافی واسه لال شدن … امان …


بدتر از رفتن….
گندیست که….
انسانها به باور یکدیگر میزنند..!!



سیگار از عمرم می کاهد !
مگر تو عمر مرا می دانی که با آن محاسبه می کنی ؟ کسی نمی داند ، شاید همین فردا من نیز خاموش شوم !!!
سیگار دود می کنم تا یادم بماند من احمق بیشتر از این ریه های سوخته ام دوستت داشتم … !



خاطره یعنی
یه سکوت غیر منتظره میون خنده های بلند …


ﺧﺎﻃﺮﻩ الکل ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﭙﺮﻩ !
ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺧﺎﻃﺮﻩ س …
می مونه ﻭ دمار از روزگارت در میاره !


یه لحظه هایی تو زندگی هست که سرجمع دو دقیقه هم نبوده اما یه عمره یادش داره ما رو داغون میکنه …


گاهی نیاز است دکتر به جای یک مشت قرص، برایت فریاد تجویز کند…



آنقدرعاشقانه زندگی کن که اگر رازهایت فاش شد بغض دنیابشکند


هیچ نمیداند جای قول و قرار هایمان امن است..!
زیر پاهایش…


گفت: دوستت دارم،
هرچى گشتم مثل تو پیدا نشد..
گفتم: خوب گشتى؟
گفت: آره..
گفتم: اگه دوستم داشتى نمى گشتى..


برایم در ردیف کسانی هستی که به قول نیمایوشیج”یادت روشنم میدارد”بیادتم…

 

احساس نبودنت
تمام غزل هایم را تمسخر میکند….
قافیه ها را بدون تو، باید به دار کشید….!!


رنج میکشم…
دلهره دارم…
گویند هیچ عشقی به سان عشق اول نیست…!!
لعنت بر من که عشق اولینم برایم،این چنین بود…
ناگوار…ناخوشایند…سرشار از دروغ ونامردی و خیانت…!
خدا به خیر کند بعد از این را…!


کافه اى شلوغ
من و تو
پشت به پشت نشسته ایم
سیگارهایى که متوالى خاموش مى کنیم
و حرف هایى که نمى زنیم
و ته سیگارهایى که له مى کنیم به جاى غرورمان.!


نه من دستهایش را رها میکنم,
نه او دلش می آید از من جدا شود,
همیشه و همه جا با همیم,,
من و تنهایی….



هر وقت به تو فکر میکنم، یکی از دکمه هایم شل می شود

و انقراض آغوشم یک نسل به تاخیر می افتد، دوست داشتن ِ تو جنینی است در من که نه سقط
میشود نه به دنیا می آید…!

 

دست و پا چلفتیا رو داشته باش....

         



سوتین هم سوتینهای قدیم،حداقل سه،چهار،پنج کیلو ممه توش بود،یه مشت پول بود،چندمثقال طلا بود،یکی دوتا کلید خونه بود.... الان چی؟حتی ممه هم توش نیست،لامذهب پر از اسفنجه...!


به پسره ذغال میدن میگن شیرین کاری کن ذغالو میذاره روسرش شلوارشومیکشه پایین میگه خانما بفرمایید قلیون....


گفتم:غم تو دارم،گفتا غمت سر آید،

گفتم پ ن پ میخوای یه عمر غم تو داشته باشم!!!



دارم غر میزنم این چه قیافه ای من دارم عمم میگه غصه نخور، زشت ها خوش شانس ترن!!!!!!!!؟



مشترک گرامی یارانه ی شما در این ماه واریز نخواهد شد،

شما را در پرایدمشغول خوردن پسته دیده اند!(گشت نامحسوس هدفمندی یارانه ها)



شرایط جدید ازدواج!

داشتن پراید،مهریه به تعداد سال عروس پسته،داماد حداقل یک بار مرغ خورده باشد،نداشتن هیچ گونه اعتیاد به خوردن برنج!!!!!!



لره زنشو بغل میکنه نمیدونه چی بگه...

میگه:فشارت بدم صدا سگ بدی!!!!



زن رشتیه حامله نمیشه از خونه میندازتش بیرون میگه:برو تا حامله نشدی برنگرد!!!!!!!!!



سوال لره از خودش:

آیا نماز بخوانم؟؟؟

الف)خیر  ب)الف  ج)ب



کم مونده ایرانسل اس بده بگه:

اگه خونتون خالیه کلمه"sex" را به 8282 ارسال کنید،تا یکی رو بفرستم بیاد«50 هزار تومان»



حتی اگه جنتی تو خطبه های نماز جعمه 1 ساعت باله برقصه،احمد خاتمی تو قهوه تلخ بازی کنه،بنزین دوباره لیتری بشه 100 تومن،نیروی انتظامی بیاد به هرخونه یه دیش بده،لیدی گاگارو مجری برنامه ی زلال احکام بشه،داریوش تو مهدیه تهران بخونه،بسیج بشه آکادمی گوگوش،فیضیه هم کلوپ رقص بشه،کارخونه قمصر عرق کشمش بزنه،دلستر بشه آبجو در انتخابات آینده شرکت نخواهیم کرد!!!«البته فقط محض خنده»



ایران در آینه ی نه چندان دور

.

.

.

.

اوه اوه بچه ها اون جا رو نیگا یارو پراید داره معلومه خیلی مایه داره!!!!!!

ایوووول!


شما اقایونی که ادعای پارک دوبل دارین!!! فسنجون هم بلدین بپزین؟؟؟؟؟



 پسرها با سوسکا 6 شباهت دارند:1 مثل اونا کثیفن 2 مثل اونا تو کوچه خیابون ولند 3 مثل اونا ترسناکند 4 مثل اونا سیاهند 5 مثل اونا مرموزند 6 مثل اونا از سروکول دخترا بالا میرند



بیچاره پسرها اگه تیپ بزنن برن بیرون میگن با کی قرار داری؟ اگه لباسهای معمولی بپوشن میگن اصلا سلیقه نداری اگه زیاد بگن دوستت دارم . میگن باز چه نقشه ای تو سرته اگه نگن دوست دارم میگن پای کس دیگه ای وسطه اگه زیاد بهتون زنگ بزنن میگن اعتماد نداری اگه یه مدت زنگ نزنن میگن سرت خیلی شلوغه اگه تو خونه زیاد بخندن میگن لوس شدی اگه نخندن میگن چه مرگته عاشق شدی اگه شام بخوان میگن همش به فکر شکمتی اگه شام نخوان میگن چی کوفت کردی



مشخصات یک پسر خوب: 1- پسره خوب تنهایی میره سینما وپارک - 2. یه پسره خوب بعد از تک زنگ سراغه تلفن نمیره - 3. یه پسره خوب وقته برگشتن به خونه ماشینش بوی اُدکلنه زنونه نمیده- 4. یه پسره خوب تو کلاسّه دانشگاه تا شعاع 3 متری هیچ خانومی نمیشینه - 5. یه پسره خوب پس از اتمام صحبت گوشی تلفنو بوس نمیکنه - 6. یه پسره خوب وقتی میاد خونه قرمزیه رُژه لب رو صورتش دیده نمیشه - 7. یه پسره خوب بعد از شنیدن اسم جنّیفر لپز استغفرالله میگه



اگه پسرا با جنبه بشن چی میشه؟؟؟؟؟ 1- بوی ترشی کشور رو بر می داشت (لذا مشکلات زیادی برای شهرداری پیش می یومد) 2- ازدواج برای دختران تبدیل به ارزو و رویای شبانه می شد 3- مانتو ها تنگ تر،جوراب ها کوچیک تر،شلوارها کوتاه تر و روسری حذف می شد 4- شوهر مثل قند و پنیر کوپنی می شد و صف های طولانی برای گرفتن آن به وجود می امد پس به این نتیجه می رسیم که: پسر ها همین طور بی جنبه باقی بمونن هم برای دخترا بهتره هم برای تمدن




قلب  پسرها مثل پارکینگی است که هیچ وقت تابلوی ظرفیت تکمیل بر در آن دیده نمیشود و اما قلب دخترها مانند فرودگاهی است که مدت ماندن یک هواپیما در آن بستگی به فرود هواپیمای بعدی دارد



زن خودش را خوشگل می کند چون خوب فهمیده که چشم مرد، تکامل یافته تر از مغز اوست!" دوریس دی



دخترا دنبال یه پسر می گردند که 1000 آرزوشونو بر آورده کنند پسرا دنبال 1000 تا دختر می گردند که یه آرزوشونو بر آورده کنند


عالیییییی!!!!


هیچکس نفهمید!!!

حتی خدا هم تنهاییش را داد میزند...

«قل هو الله احد»


                                                                            

یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم:

غصه نخور دیوونه

من که باهاتم...



یهو دلم ریخت...!

لعنت به تموم کسایی که تو نیستن ولی عطرتو رو میزنن!!!!!



غمگینم....

مثل عکسی در اعلامیه ی ترحیم که"لبخندش"دیگران را میگریاند.



یه وقتایی ادم اینقدر تنهاست که:

دوست داره یکی صداش کنه«حتی اشتباهی»



سرسری زندگی کن و برو....

چون"دقت"دق ات میدهد!!!



به اندازه ی تمام دلتنگیهایم به من بدهکاری

وعده ی ما باشد روزی که دلتنگ شدی...



شاید میان اینهمه نامردی باید شیطان را بستاییم که:

دروغ نگفت جهنم را به جان خرید اما تظاهر به دوست داشتن ادم نکرد....



ببین!

دکتری

مهندسی

خوشگلی

خوشتیپی

مایه داری

اصلا اخرشی

معرفت نداشته باشی"مفت"نمی ارزی!همین



او که میرود نمیفهمد!!!

اما او که بدرقه میکند خوب میداند کاسه اب "معجزه" نمیکند.



بدون من هوا سرده!!!!

الان گرمی نمیفهمی...



سالهاست که معنای این جمله را نفهمیدم....

رفت و امد؟؟؟یا امد و رفت؟؟؟

ادم ها میروند که برگردند؟؟؟یا می ایند که بروند؟؟؟



یه سریا آغوششون دیگه"بغل"نیست!!!

توالت عمومیه...



امل نیستم!

دل میخواستم از تو، نه تن!!

تن فروش در شهر زیاد است!جایی خواندم فرقی ندارد زن باشی یا مرد،

دل نداده تن بدهی فاحشه ای...



چقدر سخته تو هق هق گریه هات،نفس کم بیاری...

انوقت عشقت به یکی دیگه بگه"نفس"



"دوست دارم"رازیست که میان حنجره ام دق میکند وقتی که نیستی...



مرد سوپری گفت سیگار گران شده...

ترک نمیکنی؟؟؟با خود گفتم...

کاش بدانی چقدر گران تمام شد تا سیگاری شدم.



به خدا بگویید  زمستانش سرد نیست،

جمع کند تکرار فصلهایش را!!!

من در تابستانش هم از بی وفایی دندان به دندان سایییده ام...



چقدر دلم هوایت را میکند!!

حالا که دیگر هوایم را نداری...



برو حالشو ببر!


پدر به بچه ی 12سالش:پسرم باید کمی درمورد مسایل جنسی باهم صحبت کنیم.

پسر: خب بابا چه سوالی داری؟؟؟



دو شخصیت مهم دنیا را دگرگون کردند،

"مهاتما گاندی راما" از هند و "محمود گایدی ما را" از ایران.



"مخترع شیاف درگذشت"

به پاس زحمات و برای قدردانی از آن عزیز از دست رفته،شست خود را به مدت 1 دقیقه در کون خود فرو کرده و سکوت کنید!!!



خدایا آنکس که یادم میکند عاشقانه یادش کن...

و آنکس که یادم نمیکند چوب تو کونش کن!!!



الهی بیجامه بشی من کش بشم دورت بگردم

بعدشم من شل بشم تو ول بشی هرهر بخندم.



دوستان خوب مثل تیکه های گم شده پازل زندگی هستند که اگه یکیشون نباشه اون پازل کامل نمیشه و هیچکسم نمیتونه جاشو پر کنه،

تو یکی از اون تیکه هایی که هیچوقت نیستی و ریدی تو این پازل



میخوام بیام بکنمت

.

.

.

.

ولی نه گل که کندن نداره«مخلص همه ی منحرفا»



زن رشتیه صحفه حوادث روزنامه رو میخونه، توش نوشته بودن یک مرد در جنوب تهران به 15 زن تجاوز کرد!

میگه:میبینی هرچی امکاناته تو این تهرانه...



موسی و عیسی سر یه دختر تاس میندازن

موسی جفت 6 میاره،عیسی جفت 8،موسی به عیسی

آخه کسکش یه کس ارزش معجزه داشت؟؟؟



صیغه عقد رشتی ها:النکاح سنتی،محرم شدی بر ملتی،خواهشا فقط "نوبتی"



هیات دولت اعلام کرد در صورت اتمام سهمیه بنزین،رانندگان محترم در باک خودرو خود بشاشند

بلاخره چرخ ماشین که از چرخ مملکت سنگینتر نیست،ما ریدیم چرخید،شما هم بشاشید حتما میچرخد!!!



تشکرنامه پسرها از گشت ارشاد:

برادران عزیز گشت،بینهایت از زحماتتان متشکریم!

چون به هر دختری میگیم بریم بیرون میگه نه،میام خونتون!



راز انقراض دایناسورها کشف شد:

اونا تخم میذاشتن جنتی املت درست میکرد



طرح شلیک 350 گوز به قبر پدر مسیول اینهمه گرانی،سهم شما5 گوز و ارسال به 5 نفر دیگر است،لطفا زنجیره رو قطع نکن زور بزن تو میتونی؟!



یه روز یه رشتیه میره خونه میبینه یکی داره زنشو میکنه یکی هم داره فیلم میگیره میپره وسط میگه:اینجا رشته این کس زنمه آی لاو یو pmc



ارمنیه ختنه میکنه میاد پیش حاج اقا میگه:واسه مسلمون شدن دیگه باید چیکار کنم؟؟؟

حاجی میگه:روزی 17 رکعت نماز،خمس،زکات،یک ماه در سال هیچی نمیخوری،دست به نامحرم نمیزنی،مشروب نمیخوری،موسیقی گوش نمیدی،نمیرقصی...

ارمنیه میگه:بسه بابا نخواستیم سر دول ما رو بده



زنها فکر میکنن خیلی تیزن سوزنم تو همین فازا بود نخ رفت تو کونش...



زنها آرامش بخشترین موجودات روی زمینن،به شرط اینکه زنت نباشن

(دکتر علی شریعتی در سفر به آنکارا واسه اونکارا)



آغاز هر پایانی یعنی پایان هر آغاز که انتهایش ابتدای شروع پایان شروعی دوباره...

(دکتر علی شریعتی پس از مصرف حشیش)



ترکه رو بردن دادگاه قاضی گفت:خاک تو سرت این چهارمین باره که میای اینجا

ترکه گفت:خاک تو سر خودت که همیشه اینجایی!!!



تو یه هفته بمیر اگر بد بود برگرد

.

.

.

.

عزراییل درحال گول زدن جنتی!!!



قزوینیه تو خیابون به خانومه شماره میده،خانومه میگه:الاغ من زنتم!

میگه:زری تویی؟؟؟تا حالا از جلو ندیده بودمت.



به ناموسم قسم هر کس واسه من حرف دربیاره ننشو میگام،من مثل دکتر شریعتی

نیستم.«دکتر مصدق»