به سادگی یه نودل...

چقدر خام بودم....!

به سادگی یه نودل...

چقدر خام بودم....!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دلتنگی چیز عجیبی است!!!

آرام...آرام...

آدم را ناآرام میکند.



احتیاج به مستی نیست یک استکان چای هم دیوانه ام میکند!

وقتی میزبان دلم تو باشی...



آنکه برای بدست اوردن محبتت تنش را در اختیارت میگذارد"فاحشه"نیست....

و انکه برای به دنبال کشیدنت تنش را از تو میدزدد"باکره"نیست...



روزی فکر میکردم او را با غریبه ای ببینم شهر را به آتش میکشم.ولی امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست!؟



نگران شبهایم نباش،تنها نیستم!!!

بالشم،هق هق سکوتم،قرصهایم،لرزش دستانم،همه هستن تنها نیستم!!!



همه چیز عوض شده!

جز تو،جانم...

تو از اولم عوضی بودی!!!!!!!!!



علاقتو جای باس خرج کنی که یه شعوری پشتش باشه؟!!!!



اگه اینهمه وقتیو که واسه خر کردن من گذاشتی واسه خودت میذاشتی،تا الان قطعا آدم شده بودی!!!!!!!



بیخود ادعای مرد بودن نکن!

سنگینه،سرفت میگیره!!!!!!!!!!!!



من به هر تحقیری که شدم،بلند بلند خندیدم،همه گفتن باجنبه،

بدون انکه بدانند خندیدم تا کسی صدای شکسته شدن قلبم را نشنود!!!



عشق تو تعطیلی نداره،به فکر خودت نیستی فکری به حال خستگی من کن هر روز تا دیر وقت خرابتم....



گفت خدافظ فراموشت میکنم!

گفتم نمیتونی!داشت میرفت صداش کردم برگشت گفتم دیدی نتونستی،گفت:ببخشید شما؟؟!!!



لج میکنم،بداخلاق میشم،نه چیزی میبینم،نه چیزی میشنوم

دست خودم نیست تو که نباشی زندگی به کام من تلخ میشود!!!!



خدایا!!!!!!

آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من!!!!



جسد کسی که میگفت:بدون من میمیرد پیدا شد!!!

اما در آغوش دیگری جان داده بود!!!



من در میان مردمی هستم که باورشان نمیشود تنهایم میگویند خوش به حالت که خوشحالی نمیدانند دلیل شاد بودنم باج به انهاست برای دوست داشتنم.



ستون حوادث خالی است هیچ اتفاقی نیوفتاده!

هنوز زنده ام بی تو!باورت میشود....



همین دیروز بود که علف میخوردم در اصطبل تفکراتت...!

همه را که احمق فرض میکنی خنده ام میگیرد،اما برای اینکه دلت نشکند در اصطبل میمانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد