به سادگی یه نودل...

چقدر خام بودم....!

به سادگی یه نودل...

چقدر خام بودم....!

دست و پا چلفتیا رو داشته باش....

         



سوتین هم سوتینهای قدیم،حداقل سه،چهار،پنج کیلو ممه توش بود،یه مشت پول بود،چندمثقال طلا بود،یکی دوتا کلید خونه بود.... الان چی؟حتی ممه هم توش نیست،لامذهب پر از اسفنجه...!


به پسره ذغال میدن میگن شیرین کاری کن ذغالو میذاره روسرش شلوارشومیکشه پایین میگه خانما بفرمایید قلیون....


گفتم:غم تو دارم،گفتا غمت سر آید،

گفتم پ ن پ میخوای یه عمر غم تو داشته باشم!!!



دارم غر میزنم این چه قیافه ای من دارم عمم میگه غصه نخور، زشت ها خوش شانس ترن!!!!!!!!؟



مشترک گرامی یارانه ی شما در این ماه واریز نخواهد شد،

شما را در پرایدمشغول خوردن پسته دیده اند!(گشت نامحسوس هدفمندی یارانه ها)



شرایط جدید ازدواج!

داشتن پراید،مهریه به تعداد سال عروس پسته،داماد حداقل یک بار مرغ خورده باشد،نداشتن هیچ گونه اعتیاد به خوردن برنج!!!!!!



لره زنشو بغل میکنه نمیدونه چی بگه...

میگه:فشارت بدم صدا سگ بدی!!!!



زن رشتیه حامله نمیشه از خونه میندازتش بیرون میگه:برو تا حامله نشدی برنگرد!!!!!!!!!



سوال لره از خودش:

آیا نماز بخوانم؟؟؟

الف)خیر  ب)الف  ج)ب



کم مونده ایرانسل اس بده بگه:

اگه خونتون خالیه کلمه"sex" را به 8282 ارسال کنید،تا یکی رو بفرستم بیاد«50 هزار تومان»



حتی اگه جنتی تو خطبه های نماز جعمه 1 ساعت باله برقصه،احمد خاتمی تو قهوه تلخ بازی کنه،بنزین دوباره لیتری بشه 100 تومن،نیروی انتظامی بیاد به هرخونه یه دیش بده،لیدی گاگارو مجری برنامه ی زلال احکام بشه،داریوش تو مهدیه تهران بخونه،بسیج بشه آکادمی گوگوش،فیضیه هم کلوپ رقص بشه،کارخونه قمصر عرق کشمش بزنه،دلستر بشه آبجو در انتخابات آینده شرکت نخواهیم کرد!!!«البته فقط محض خنده»



ایران در آینه ی نه چندان دور

.

.

.

.

اوه اوه بچه ها اون جا رو نیگا یارو پراید داره معلومه خیلی مایه داره!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
ادریس جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

ayval bi adaba hal kardam bahatooon mer30

حباب جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ق.ظ http://hobab-yakhi.mihanblog.com

باحال بود
مخصوصا اون قلیونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد